Pogoje poslovanja spletne strani www.beljenje.si določa lastnik, ki prodaja storitev in blago v svojem imenu in za svoj račun. Za zadovoljstvo naših strank skrbimo predvsem za :
• Varnost pri nakupu in storitvi.
• Tehnično podporo.
• Uredimo najmanjše podrobnosti dokler niste popolnoma zadovoljni.
Splošni pogoji poslovanja
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, ki se zavezuje in sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na te strani. Pogoji spletne trgovine beljenje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Povpraševanje
Po izpolnjenem obrazcu, namenjenemu za povpraševanje, vam pošljemo po elektronski pošti ponudbo v 24urah. Za točnost podatkov, ki jih vnesete, ne odgovarjamo. V kolikor ugotovite, da vseh podatkov niste vpisali pravilno, lahko pravilne podatke pošljete na naš elektronski naslov: info@beljenje.si
Pogoji spletne trgovine:
Naročanje
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v roku enega dne, od izdaje naročila. V nasprotnem primeru krije stroške poštnine potrošnik sam.
Način plačila za blago
Na spletni strani, se naročeno storitev plačuje s plačilom po povzetju (dostava DPD) s plačilno kartico ali gotovino, po predračunu TRR: SI56 0206 0025 3256 465 odprt pri NLB.
Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Naročene artikle vam bomo poslali v roku 2-3 delovnih dni. Predračun oziroma račun vam pošljemo po elektronski pošti oziroma pošti.
Vračilo prejetih pošiljk
V skladu z določili ZVPot imate kot potrošnik v primeru pogodbe, ki je bila sklenjena na daljavo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvestite ponudnika, da odstopate od pogodbe. Pri tem vam ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago lahko na svoje stroške vrnete podjetju v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago mora biti neuporabljeno in v originalni embalaži (kot vam je bilo dostavljeno), sicer nimate te pravice.
Reklamacija prejetih pošiljk
V kolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga, prevozniki ne upoštevajo. V primeru reklamacije lahko potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-odpravi napako na blagu ali
-vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-vrne plačani znesek
Avtorske pravice
Objavljena vsebina in slike so last podjetja Brinida d.o.o.